dissabte, 30 d’agost del 2014

Matrimoni musical independent

A part del plaer que suposa veure una bona sèrie de televisió, una altra de les recompenses que té és que a vegades et permet descobrir grups musicals que fins aleshores desconeixies. L’últim cas ha estat amb True Detective i amb els autors de la peça que obre cada episodi, The Handsome Family.

Una simple recerca a Google em va permetre saber ràpidament que el tema en qüestió es deia Far from Any Road i que pertanyia al sisè disc del grup, Singing Bones. Ben aviat vaig escoltar el disc sencer, i la seva barreja de country alternatiu amb folk i altres músiques tradicionals americanes (com el bluegrass) em va sorprendre agradablement, cosa que va fer que m’interessés per altres treballs de la seva discografia que m’han agradat igualment.

Una peculiaritat d’aquest duet americà és que els seus dos membres són marit i muller: ell composa la música i ella (antigament escriptora de ficció) fa les lletres, amb unes temàtiques que van des d’escenes idíl·liques fins a històries més fosques, com ara crims o breus contes sobrenaturals. Igualment, graven els seus discos a casa seva i per tant l’etiqueta d’independents és més adequada que mai per a un grup que, sense ser res de l’altre món, sí que resulta molt agradable d’escoltar.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails